РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000610045<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Kim R. B. 
Influence of country & brand image on consumer loyalty under explicit brand origin & manufacture identification = Вплив іміджу країни та бренду на лояльність споживачів: за умови очевидності походження бренду та локалізації виробництва / R. B. Kim, Y. J. Li // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 5. - С. 95-102. - Бібліогр.: 101 назв. - англ.

Проведено емпіричне оцінювання впливу іміджу країни-виробника та бренду на ставлення споживачів до бренду за умови, що походження бренду та країни локалізації виробництва є досить очевидними. Продемонстровано, що імідж країни та імідж бренду впливають на сприйняття споживачів, незалежно один від одного. Результати та висновки дослідження можуть бути використані для розробки комунікаційних стратегій, як національних, так і для окремих брендів. Для обох досліджених категорій товарів (продукт харчування та медикамент) довіра до бренду впливає на лояльність більше, ніж задоволеність самим товаром. Дія продуктів харчування імідж країни має набагато більший вплив, ніж імідж окремого бренду. Для медикаментів - навпаки, країна походження не має суттєвого впливу у процесі формування споживчої довіри.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського