Alrawabdeh W. Factors impacting the adoption of e-commerce by microfinance companies in Jordan = Чинники впливу на впровадження електронної комерції мікрофінансовими компаніями в Йорданії / W. Alrawabdeh // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 5. - С. 160-170. - Бібліогр.: 169 назв. - англ.Досліджено стан справ щодо провадження електронної торгівлі мікрофінансовими компаніями Йорданії. Емпірично протестовано фактори, що впливають на успішне впровадження е-комерції. Досліджено, які є переваги для йорданських мікрофінансистів від впровадження даної групи технології та бар'єри, що перешкоджають популяризації е-комерції. Доведено, що тільки 10 змінних із 12 досліджених позитивно впливають на е-комерцію в країні. Найбільший вплив мають легкість використання та доступ до Інтернету. Два чинники негативного впливу - це навички персоналу та його навчання, а також тиск з боку постачальників. Головною перевагою від впровадження можна вважати посилення довіри з боку клієнтів, а найбільш відчутним бар'єром - недорозвиненість електронних платіжних систем у країні. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(5ЙОР)421 ф
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|