РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000610052<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Alrawabdeh W. 
Factors impacting the adoption of e-commerce by microfinance companies in Jordan = Чинники впливу на впровадження електронної комерції мікрофінансовими компаніями в Йорданії / W. Alrawabdeh // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 5. - С. 160-170. - Бібліогр.: 169 назв. - англ.

Досліджено стан справ щодо провадження електронної торгівлі мікрофінансовими компаніями Йорданії. Емпірично протестовано фактори, що впливають на успішне впровадження е-комерції. Досліджено, які є переваги для йорданських мікрофінансистів від впровадження даної групи технології та бар'єри, що перешкоджають популяризації е-комерції. Доведено, що тільки 10 змінних із 12 досліджених позитивно впливають на е-комерцію в країні. Найбільший вплив мають легкість використання та доступ до Інтернету. Два чинники негативного впливу - це навички персоналу та його навчання, а також тиск з боку постачальників. Головною перевагою від впровадження можна вважати посилення довіри з боку клієнтів, а найбільш відчутним бар'єром - недорозвиненість електронних платіжних систем у країні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(5ЙОР)421 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського