Микитенко Л. Парадигма забезпечення права споживача на інформацію / Л. Микитенко // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2016. - Вип. 1. - С. 47-55. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Проведено комплексне дослідження реалізації права споживача на одержання інформації про продукцію на підставі аналізу споживчого законодавства України. Досліджено кваліфікаційні ознаки понять "необхідна, доступна, достовірна, своєчасна інформація про продукцію", а також виокремлено загальні обов'язки продавця (виробника, виконавця) щодо надання інформації про продукцію споживачеві. Індекс рубрикатора НБУВ: Х849(4УКР)031
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69762 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|