Дроздова Д. С. Архетипна символіка та її інтерпретація в процесі активного соціально-психологічного навчання / Д. С. Дроздова // Гуманіт. науки. - 2013. - № 1. - С. 138-143. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.
Розкрито поняття архетипної символіки та можливості її інтерпретації в діагностико-корекційному процесі АСПН. В процесі аналізу фрагменту стенограми психокорекційної роботи з використанням іграшок з протагоністом Т. було продемонстровано, у який спосіб протагоніст об'єктивує особистісну проблему.
Шифр НБУВ: Ж23366Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"