Запорожець Л. М. Підготовка майбутніх учителів до використання навчально-ігрових технологій у процесі вивчення географії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. М. Запорожець; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2015. - 20, [1] c. - укp.Здійснено теоретичне узагальнення і запропоновано новий підхід до проблеми підготовки майбутніх учителів до використання навчально-ігрових технологій у процесі вивчення географії. Розкрито зміст ключових понять дослідження: "професійна підготовка", "професійна підготовка майбутніх учителів географії", "педагогічна технологія", "навчально-ігрова технологія". Визначено сутність феномену "професійна компетентність майбутнього вчителя у використанні навчально-ігрових технологій під час вивчення географії". Виявлено критерії професійної компетентності майбутнього вчителя щодо використання навчально-ігрових технологій: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісно-оцінювальний - з відповідними показниками та охарактеризовано рівні її сформованості: високий, середній, низький. Теоретично обгрунтовано й апробовано модель, визначено та експериментально перевірено педагогічні умови підготовки студентів до оперування навчально-ігровими технологіями. Розроблено й упроваджено у зміст професійної підготовки студентів спецкурс "Навчально-ігрові технології у професійній підготовці майбутніх учителів географії". Індекс рубрикатора НБУВ: Д8 р(4УКР)3-25
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА418933 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|