РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000611545<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Романенко Є. О. 
Маркетинг у державному управлінні: (архетипний підхід) / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай // Публ. урядування : збірник. - 2016. - № 2. - С. 217-225. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

З позиції архетипного підходу досліджено теоретичні та методологічні аспекти впровадження та розвитку маркетингу у державному управлінні. Показано невпинне зростання потреб у проведенні політичного маркетингу в діяльності органів державної влади, що, в свою чергу, обумовлює необхідність здійснення комплексного аналізу вже наявних механізмів державного управління та надання практичних рекомендацій щодо спрямування їх діяльності на задоволення потреб і конкретних запитів громадян-споживачів. Це має сприяти подальшим розробці та впровадженню в практику державного управління нових форм і методів соціально-політичного маркетингу.

Исследованы теоретические и методологические положения по внедрению и развитию маркетинга в государственном управлении с позиции архетипного подхода. Доказана непрестанность процесса маркетизации деятельности органов государственной власти, что, в свою очередь, обусловливает необходимость осуществления комплексного, системного анализа уже имеющихся механизмов государственного управления и предоставления практических рекомендаций по их доработке через призму удовлетворения потребностей и конкретных запросов граждан-потребителей. Указанное должно способствовать дальнейшей разработке и внедрению в современную практику государственного управления новых форм и методов социально-политического маркетинга.

In the article the theoretical and methodological provisions for the introduction and development of marketing in public administration from the perspective of archetypal approach are examined. Incessant of the process of marketization of public authorities, which, in turn, determine necessitates of the implementation of a comprehensive, systematic analysis of existing mechanisms of public administration and providing of practical recommendations for their revision in the light of the needs and specific requests of consumer citizens are proved. The above should contribute to the further development and adaptation in the modern practice of public administration forms and methods of public authorities to ensure the socio-political marketing.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)01 в85

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101371 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського