Niemets L. M. Shopping centers as a part of megacity's tourism infrastructure (socio-geographical aspect) = Торговельно-розважальні центри як об'єкти туристичної привабливості великого міста (суспільно-географічний аспект) / L. M. Niemets, A. V. Sokolenko, A. V. Mazurova // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 3. - С. 178-185. - Бібліогр.: 184 назв. - англ.
Наведено результати соціально-географічних досліджень торговельних центрів як об'єктів туристичної привабливості мегаполісу на прикладі м. Харків. Охарактеризовано основні чинники розвитку міських торговельних центрів. Виявлено територіальні особливості концентрації; відображено транспортну доступність і зони впливу торговельних центрів у Харкові.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"