Коломієць Г. М. Сучасні драйвери розвитку бізнесу в кризових умовах / Г. М. Коломієць, Ю. Г. Гузненков, Г. В. Грідіна, М. Ю. Доценко, М. Х. Лє // Бізнес Інформ. - 2016. - № 4. - С. 256-263. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.Мета роботи - обгрунтувати запровадження комплементарних послуг, спрямованих на підвищення задоволення постійних клієнтів як заходу розвитку в умовах кризи і обмеження ресурсів. У результаті дослідження, проведеного шляхом взаємопов'язаних, послідовно уточнюючих SWOT-аналізу, структурованого спостереження та опитування, доведено доцільність коригування стратегії фітнес-центру "Малібу" шляхом її подальшої диференціації та інтенсивного зростання з орієнтуванням на постійних клієнтів і з розширенням спектра додаткових послуг. Визначено, що реалізація цих заходів дозволить посилити конкурентні переваги і розвинути стійкі відносини з клієнтами, що може стати основою покращання довгострокового фінансового стану фітнес-центру "Малібу" і надасть змогу розвиватися за оптимальним сценарієм навіть за умови найгірших із визначених змін господарського середовища. Доведено, що оновлення драйверів бізнес-практики на основі комплексного застосування інструментів маркетингового дослідження, послідовно сфокусованих на обгрунтуванні підвищення задоволення постійних клієнтів, стає імперативом розвитку організації в умовах турбулентності господарського середовища. Перспективою подальших досліджень є визначення інших шляхів активізації бізнесу за рахунок маркетингової складової. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-131
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|