Антоненко І. Я. Сучасні чинники формування продуктової стратегії туристичного підприємства / І. Я. Антоненко, І. Л. Мельник // Бізнес Інформ. - 2016. - № 5. - С. 202-206. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Мета роботи - оцінка теоретичних і практичних аспектів, що визначають продуктову стратегію туристичного підприємства (ТП). Обгрунтовано необхідність використання структурно-ціннісного підходу під час побудови продуктового портфеля ТП на основі групування продуктів за ступенем їх дохідності, прибутковості, а також впливу на загальногосподарський результат діяльності. Ідентифіковано сучасні чинники ринкового та виробничого характеру, що визначають продуктову стратегію ТП. Доведено, що за умов реалізації стратегії диверсифікації продуктовий портфель ТП максимально відповідатиме потребам цільових ринків. Проаналізовано можливі варіанти прийняття управлінських рішень у разі зіставлення інтересів і бажань виробників та споживачів туристичного продукту, а також під час визначення типу стратегічної поведінки підприємства. Визначено особливості роботи ТП на національному туристичному ринку. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|