Антоненко М. Ю. Диференційовані підходи до вибору інтерактивного методу навчання в післядипломній освіті лікарів-стоматологів / М. Ю. Антоненко, Н. А. Зелінська, Т. А. Мельничук, Л. М. Саяпіна, О. А. Значкова // Соврем. стоматология. - 2015. - № 5. - С. 109-111. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Мета дослідження - вивчення ефективності різних методів активного навчання лікарів-стоматологів у післядипломній освіті. Проаналізовано ефективність і результативність різних методів активного навчання на прикладі "конкурентних груп" - "доповідь і дискусія" залежно від вихідного рівня знань лікарів-інтернів стоматологів за даними передтестового контролю, психоемоційної складової лікарів-інтернів, мотиваційної складової на навчання. Визначення вихідного рівня знань і вмінь про клінічне мислення в лікарів-інтернів-стоматологів надало змогу розподілити лікарів-інтернів на окремі групи, в яких диференційовано застосовували різні педагогічні методики під час виконання завдання оцінки ролі та місця мікроорганізмів порожнини рота, значення пульпи зуба, а також генетичної детермінованості для виникнення, розвитку й результату каріозної хвороби. Запровадження диференційованого підходу до вибору методу навчання довело доцільність широкого використання подібних методів навчання майбутніх лікарів-стоматологів. Висновки: диференційований підхід до вибору різних методів активного навчання на етапі післядипломної освіти лікарів-стоматологів показав його ефективність в освітньому процесі, спрямованому на формування сучасного, висококваліфікованого, конкурентоспроможного лікаря. Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р863
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16391 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|