Романенко Є. О. Система маркетингових комунікацій в механізмах державного управління / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 4. - С. 69-78. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Обгрунтовано основні етапи процесів розробки та реалізації теоретико-методологічних аспектів впровадження системи маркетингових комунікацій у механізмах державного управління. Доведено, що в теоретичному та практичному вимірах у механізмах державного управління важливого значення набувають такі засоби маркетингових комунікацій, як: стимулювання збуту, персональний продаж, прямий маркетинг, паблік рілейшенз, пропаганда, неформальні вербальні комунікації, виставки, ярмарки, брендинг, копірайтинг, мерчандайзинг, івент-маркетинг тощо. Зазначене має сприяти подальшій адаптації сучасної практики державного управління до забезпечення досягнення суспільно важливої мети - формування конструктивного, соціально орієнтованого діалогу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|