Анатичук Л. І. Вплив повітряного охолодження на ефективність секційного термоелектричного генератора для автомобіля з дизельним двигуном / Л. І. Анатичук, Р. В. Кузь // Термоелектрика. - 2014. - № 4. - С. 81-87. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Розглянуто фізичну модель секційного термогенератора (ТЕГ) для дизельного двигуна з системою відводу тепла від ТЕГ, що містить повітряно-рідинний теплообмінник і електричний вентилятор. Наведено математичний опис моделі. Розроблено комп'ютерну модель секційного ТЕГ. Здійснено моделювання для дизельного двигуна потужністю 75 кВт. Знайдено оптимальні гарячі температури секцій генератора й оптимальні потужності вентилятора, за яких досягається максимальна корисна потужність і відповідно максимальний реальний ККД ТЕГ з урахуванням витрат на живлення вентилятора за температур навколишнього середовища в інтервалі -40...+50 С. Наведено порівняння ККД секційного генератора з раніше одержаними значеннями для односекційного ТЕГ. Показано, що реальний ККД секційного ТЕГ з системою відводу тепла в 1,2 - 1,4 рази вищий, ніж для односекційного. Індекс рубрикатора НБУВ: О33-048.221
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23042 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|