РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000614295<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Родіонов С. О. 
Переваги, обмеження і проблеми використання Інтернет-технологій у маркетинговій діяльності підприємства / С. О. Родіонов // Черніг. наук. часоп. Черніг. держ. ін-ту економіки і упр. Сер. Економіка і упр.. - 2013. - № 1. - С. 139-144. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Визначено, що використання Інтернет-технологій у маркетинговій діяльності підприємства надає нові переваги у порівнянні з маркетингом, заснованим на традиційних технологіях. Виділено переваги використання Інтернет-технологій в маркетингу за сучасних умов функціонування підприємства, такі як: доступність, інформативність, зниження транзакційних витрат, зниження організаційних витрат, глобалізація, часовий масштаб, персоналізація взаємодії та перехід до маркетингу "один - одному", адаптація, реклама, маркетингові дослідження, розповсюдження. Виділено недоліки й обмеження використання Інтернет-технологій у маркетинговій діяльності підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73666:С.1 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського