Родіонов С. О. Переваги, обмеження і проблеми використання Інтернет-технологій у маркетинговій діяльності підприємства / С. О. Родіонов // Черніг. наук. часоп. Черніг. держ. ін-ту економіки і упр. Сер. Економіка і упр.. - 2013. - № 1. - С. 139-144. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Визначено, що використання Інтернет-технологій у маркетинговій діяльності підприємства надає нові переваги у порівнянні з маркетингом, заснованим на традиційних технологіях. Виділено переваги використання Інтернет-технологій в маркетингу за сучасних умов функціонування підприємства, такі як: доступність, інформативність, зниження транзакційних витрат, зниження організаційних витрат, глобалізація, часовий масштаб, персоналізація взаємодії та перехід до маркетингу "один - одному", адаптація, реклама, маркетингові дослідження, розповсюдження. Виділено недоліки й обмеження використання Інтернет-технологій у маркетинговій діяльності підприємства. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 ф
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73666:С.1 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|