Chrabaszcz I. Tramway traction substation miniaturization. Selected issues = Мініатюризація підстанції міського трамвайного транспорту. Окремі питання / I. Chrabaszcz, M. Dudzik, J. Prusak, W. Stec // Електрифікація трансп.. - 2014. - Вип. 7. - С. 54-59. - Бібліогр.: 9 назв. - англ.Перевезення міським електричним транспортом (трамваями), протягом понад століття, були ефективним засобом пасажирського транспорту в великих і маленьких міських районах Польщі. В даний час Польща має 14 трамвайних мереж, які експлуатуються 16-ма підприємствами, трамваї працюють в 11 воєводствах. На вулицях Кракова, електричні трамваї з'явились 16 березня 1901 р. З технічної точки зору головна перевага трамваїв є їх низький попит на енергію у порівнянні з іншими механічними транспортними засобами (особливо для пасажирських легкових автомобілів). Екологічні фактори проявляють себе в особливо вигідному світлі. Трамваї у місті не забруднюють атмосферу будь-якими вихлопними газами (наприклад С02). Крім того, цей вид транспорту працює на основі національних енергетичних ресурсів (робота електростанцій на основі бурого вугілля і кам'яного вугілля) і з цієї причини експлуатаційні витрати менш чутливі до коливань цін на нафту на світовому ринку. Особливістю цього виду транспорту є те, що трамваї (а також інші транспортні засоби на електротязі) вимагають постійної подачі енергії, що надається із спеціалізованої системи живлення. Це викликано тим, що вони не є автономними, як звичайні транспортні засоби, оскільки не володіють власним джерелом енергії. Індекс рубрикатора НБУВ: О828(4ПОЛ)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж100718 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|