![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000614626<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Шостак У. В. Психологічні умови ефективної взаємодії сім'ї та школи у розвитку особистості молодшого школяра : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / У. В. Шостак; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2015. - 20 c. - укp.Систематизовано й узагальнено сучасні підходи до визначення поняття взаємодії сім'ї та школи. Теоретично обгрунтувано структуру вказаного феномену та розроблено структурно-функціональну модель ефективної взаємодії сім'ї та школи. Проаналізовано проблему психолого-педагогічної освіти батьків як важливої умови їх включення до навчально-виховного процесу. Емпірично встановлено психологічні особливості впливу ефективної взаємодії сім’ї та школи на розвиток молодшого школяра. Визначено властивості сімейного виховання, які в першу чергу впливають на розвиток і шкільну успішність дитини. Розроблено структурно-функціональну модель і апробовано комплексну психолого-педагогічну програму організації ефективної взаємодії сім'ї та школи, наведено дані щодо ефективності її впровадження. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.21-213.6
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА419072 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|