РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000614634<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кузнецова Ю. А. 
Розвиток маркетингу інновацій аграрних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Ю. А. Кузнецова; Харків. нац. аграр. ун-т ім. В.В .Докучаєва. - Харків, 2015. - 20 c. - укp.

Уточнено тлумачення сутності категорій "маркетинг" та "інновація". Визначено особливості маркетингу інновацій на аграрних підприємствах. Сформовано методичний підхід до оцінювання складових частин потенціалу інноваційного розвитку зазначених підприємств. Досліджено стан маркетингової діяльності та маркетингу інновацій на аграрних підприємствах. Проведено оцінювання використання виробничого, маркетингового й інноваційного потенціалу зазначених підприємств на засадах маркетингу інновацій. Виявлено сучасні проблеми в розвитку інноваційної діяльності аграрних підприємств. Наведено пропозиції щодо удосконалення інфраструктури маркетингу інновацій аграрних підприємств і технології формування маркетингової інформації за інноваційного забезпечення їх розвитку. Розроблено модель оптимізації вибору маркетингово-інноваційного проекту для аграрного підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА419081 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського