РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000615551<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Біницька К. М. 
Розвиток вищих педагогічних шкіл Республіки Польща: історіографія питання / К. М. Біницька // Пед. процес: теорія і практика : зб. наук. пр.. - 2013. - Вип. 3. - С. 20-26. - Бібліогр.: 12 назв - укp.

Розглянуто джерельно-історіографічну базу проблеми розвитку вищих педагогічних шкіл Республіки Польща у другій половині ХХ - на початку ХХІ ст. Визначено, що основою сучасних наукових історико-педагогічних праць є історіографія конкретної проблеми, а джерелознавство є складовою історико-педагогічної науки. Розглянуто окремі аспекти розвитку вищих педагогічних шкіл у Кракові, Гданську, Лодзі та Варшаві. Висвітлено маловивчені питання з історії розвитку вищих педагогічних шкіл, що дозволить використати цей досвід у розвитку вітчизняних ВНЗ, які формують систему педагогічної освіти України.

Исследована источнико-историографическая база проблемы развития высших педагогических школ Республики Польша во второй половине ХХ - в начале ХХІ ст. Определено, что основой современных научных историко-педагогических трудов является историография конкретной проблемы, а источниковедение является составляющей историко-педагогической науки. Рассмотрены отдельные аспекты развития высших педагогических школ в Кракове, Гданске, Лодзи и Варшаве. Отмечены малоизученные вопросы с истории развития высших педагогических школ, что позволит использовать этот опыт в развитии отечественных ВУЗ, формирующих систему педагогического образования Украины.

The source!historic base of the problem of development of higher pedagogical schools of the Republic of Poland in the second half of the XX – at the beginning of the XXI century has been traced in the article. It is determined that the basis for the modern scientific historic!pedagogical works is historiography of the specific problem, and the source study is a component of historic-pedagogical science. The author has analyzed Ukrainian dissertation researches where some aspects of development of the first higher pedagogical schools in the cities of Krakow, Gdansk, Lodz and Warsaw were studied.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ПОЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського