Петрович О. Б. Формування готовності майбутніх учителів-словесників до організації позакласної роботи з обдарованими учнями : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. Б. Петрович; Глухів. нац. пед. ун-т ім. О. Довженка. - Глухів, 2015. - 24 c. - укp.Досліджено актуальну проблему професійної підготовки майбутніх учителів-словесників до організації позакласної роботи з обдарованими учнями. Проаналізовано стан дослідження означеної проблеми на основі вітчизняних і зарубіжних наукових джерел, законодавчої та нормативної бази. Обгрунтовано сутність і структуру готовності майбутнього вчителя-словесника до організації позакласної роботи з обдарованими школярами, у складі якої виділено такі компоненти, як мотиваційний, пізнавально-операційний, особистісно-креативний та оцінювально-рефлексивний. Охарактеризовано критерії, показники та рівні сформованості цієї готовності. Визначено, науково обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів української мови та літератури до організації позакласної роботи з обдарованими учнями, які реалізовано впродовж трьох етапів: мотиваційно-інформаційного, творчо-діяльнісного й імплементаційно-рефлексивного. Розроблено модель формування готовності майбутніх учителів-словесників до організації позакласної роботи з обдарованими учнями. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-913-1 + Ш5(4УКР) р30-2 + Ч421.385.0
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА419824 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|