Оліяр М. П. Теорія і практика формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів : монографія / М. П. Оліяр; Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ : Сімик, 2015. - 475 c. - Бібліогр.: с. 382-428 - укp.Висвітлено теоретико-методичні засади формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Розкрито генезу проблеми і теоретико-педагогічні та лінгвістичні засади, методологічні орієнтири дослідження комунікативної сфери майбутніх педагогів, зміст, структуру комунікативно-стратегічної компетентності, критерії та рівні її сформованості. Обгрунтовано умови, розроблено модель та експериментальну методику формування комунікативно-стратегічної компетентності студентів напряму підготовки "Початкова школа". Розглянуто методологічні підходи до формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів: комунікативно-діяльнісний, особистісно-прагматичний, компетентнісний, культурологічний підходи, які тісно взаємопов'язані між собою. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ш141.14-913.371.9
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА797600 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|