![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000616605<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Фролова Л. В. Імперативи ідентифікації маркетингової товарної стратегії підприємства : монографія / Л. В. Фролова, А. О. Наторіна; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Кривий Ріг : Чернявський Д.О., 2016. - 177 c. - Бібліогр.: с. 144-161 - укp.Викладено концептуальні засади та теоретико-методичні підходи ідентифікації маркетингової товарної стратегії підприємства. Удосконалено наявні та запропоновано нові інструменти та методи вибору бізнес-стратегії підприємства. Розроблено науково-методичний підхід до визначення прямих і опосередкованих конкурентів на ринку. Виконано стратегічний аналіз споживчих переваг і систематизовано властивості, що формують параметр якості товару. Створено програму автоматизації процесу визначення виду маркетингової товарної стратегії підприємства та надано пропозиції щодо виведення на ринок інноваційного товару. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.9-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА805691 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|