РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000616605<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Фролова Л. В. 
Імперативи ідентифікації маркетингової товарної стратегії підприємства : монографія / Л. В. Фролова, А. О. Наторіна; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Кривий Ріг : Чернявський Д.О., 2016. - 177 c. - Бібліогр.: с. 144-161 - укp.

Викладено концептуальні засади та теоретико-методичні підходи ідентифікації маркетингової товарної стратегії підприємства. Удосконалено наявні та запропоновано нові інструменти та методи вибору бізнес-стратегії підприємства. Розроблено науково-методичний підхід до визначення прямих і опосередкованих конкурентів на ринку. Виконано стратегічний аналіз споживчих переваг і систематизовано властивості, що формують параметр якості товару. Створено програму автоматизації процесу визначення виду маркетингової товарної стратегії підприємства та надано пропозиції щодо виведення на ринок інноваційного товару.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.9-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА805691 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського