Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000616680<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Россоха В. В. Формування збутової політики маркетингу аграрних підприємств : монографія / В. В. Россоха, О. М. Шарапа. - Київ : Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки", 2016. - 228 c. - Бібліогр.: с. 189-206 - укp.Розглянуто особливості формування та реалізації збутової політики маркетингу аграрних підприємств. Визначено місце та роль збуту в процесах відтворення аграрного виробництва. Окреслено значимість збутової діяльності для прискорення кругообігу капіталу. Запропоновано методичні підходи до оцінювання ефективності збутової діяльності. Проаналізовано стан та проблеми реалізації збутової політики. Встановлено тенденції розвитку й ефективності збутової діяльності аграрних підприємств на внутрішньому та зовнішньому ринках. Обгрунтовано шляхи побудови раціональної політики збуту та удосконалення організації збутової діяльності аграрних підприємств за умов членства України в СОТ та євроінтеграції. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-592
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА806132 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|