РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000616680<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Россоха В. В. 
Формування збутової політики маркетингу аграрних підприємств : монографія / В. В. Россоха, О. М. Шарапа. - Київ : Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки", 2016. - 228 c. - Бібліогр.: с. 189-206 - укp.

Розглянуто особливості формування та реалізації збутової політики маркетингу аграрних підприємств. Визначено місце та роль збуту в процесах відтворення аграрного виробництва. Окреслено значимість збутової діяльності для прискорення кругообігу капіталу. Запропоновано методичні підходи до оцінювання ефективності збутової діяльності. Проаналізовано стан та проблеми реалізації збутової політики. Встановлено тенденції розвитку й ефективності збутової діяльності аграрних підприємств на внутрішньому та зовнішньому ринках. Обгрунтовано шляхи побудови раціональної політики збуту та удосконалення організації збутової діяльності аграрних підприємств за умов членства України в СОТ та євроінтеграції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-592

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА806132 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського