РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000616905<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Волкова Н. І. 
Педагогічні умови підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх фахівців економічного профілю / Н. І. Волкова // Пед. процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 4. - С. 21-27. - Бібліогр.: 9 назв - укp. - укp. - англ.

Проаналізовано проблему фахової підготовки фахівців економічного профілю. Розкрито сутність поняття "педагогічні умови". Висвітлено погляди дослідників щодо педагогічних умов підготовки студентів економічних спеціальностей. Обгрунтовано педагогічні умови формування професійних умінь у студентів економічних спеціальностей у процесі їх фахової підготовки, зокрема застосування інтеграційного підходу до вивчення економічних дисциплін, використання інноваційних підходів діяльності педагогів, урахування рівнів професійної адаптованості фахівців економічного профілю, вільне володіння комп’ютерною технікою та забезпечення взаємозв’язку навчального матеріалу фундаментальних економічних дисциплін зі змістом господарської діяльності підприємств за умов набуття студентами знань, умінь та навичок вирішення організаційно-управлінських та фінансово-господарських завдань. Надано спрямованість фундаментальній економічній освіті на формування в студентів мотивів до оволодіння професійно значущими знаннями та вмінням. Наближено процес підготовки студентів до практичної діяльності економіста сучасного підприємства.

Проанализирована проблема профессиональной подготовки специалистов экономического профиля. Раскрыта сущность понятия "педагогические условия". Освещены взгляды исследователей понятия педагогические условия подготовки студентов экономических специальностей. Обоснованы педагогические условия формирования профессиональных умений у студентов экономических специальностей в частности применения интеграционного подхода к изучению экономических дисциплин, использование инновационных подходов деятельности педагогов, учета уровней профессиональной адаптированности специалистов экономического профиля, свободное владение компьютерной техникой, обеспечение взаимосвязи учебного материала фундаментальных экономических дисциплин с содержанием хозяйственной деятельности предприятий при приобретении студентами знаний, умений и навыков решения организационно-управленческих и финансово-хозяйственных задач. Предоставлено направленность фундаментального экономического образования на формирование у студентов мотивов к овладению профессионально значимыми знаниями и умениями. Приближен процесс подготовки студентов к практической деятельности экономиста современного предприятия.

The article analyzes the problem of professional training economic specialists; the essence of the concept of “pedagogical terms”; considered the views of researchers on educational conditions of students of economic specialties; it has been defined the pedagogical conditions of the professional skills of the students of economic specialties during their training.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського