Побірченко Н. А. Рефлексивне оцінювання розвитку професійного самоздійснення у студентів університету / Н. А. Побірченко // Пед. процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 4. - С. 227-237. - Бібліогр.: 10 назв - укp. - укp. - англ.Розглянуто сутність і роль розвитку професійного самоздійснення у піднесенні якості теоретичних знань. Наведено зміст рефлексивного оцінювання, визначено психологічні особливості розвитку професійного самоздійснення. Зазначено, що самооцінювальні функції рефлексії сформовано у просторі самоосвітньої діяльності, стратегічні цілі та структура якої формується студентами самостійно. Важливу роль у складанні планів, визначенні змісту практичних занять, самостійної діяльності виконує партнерська взаємодія студентів з викладачами, міжособові дієві взаємини студентів в групах, ділові зустрічі та спілкування студентів з людьми соціально-громадських організацій, що створюються в університетах. Рассмотрены сущность и роль развития профессионального самоосуществления в повышении качества теоретических знаний. Представлено содержание рефлексивного оценивания, определены психологические особенности развития профессионального самоосуществления. Отмечено, что самооценочные функции рефлексии формируются в пространстве самообразовательной деятельности, стратегические цели и структура которой формируется студентами самостоятельно. The essence and role of professional self-fulfillment in raising the quality of theoretical knowledge is considered; the content of reflective assessment is presented; the psychological characteristics of professional self-realization is identified. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|