РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000617054<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Отрадская Т. В. 
Процессный подход и модель управления качеством образования по новым стандартам ISO / Т. В. Отрадская, В. Ю. Васильева, А. Г. Оборская // Электротехн. и компьютер. системы. - 2015. - № 19. - С. 317-321. - Библиогр.: 13 назв. - рус.

Создание системы управления качеством проектов в сфере предоставления образовательных услуг является возможным при ориентации на «процессный подход». Если всю деятельность учебного заведения представить в виде единой системы взаимосвязанных процессов, то благодаря свойствам эмерджентности системы повышается эффективность и результативность всего учебного процесса. Удовлетворенность требований потребителей составляет главный результат работы всего учебного заведения. Эта удовлетворенность определяется по двум основополагающим показателям - знаниям и умениям, которые определяют уровень компетентности выпускников учебных заведений.

Сreating a quality management system projects in the field of educational services is possible with the focus on the “process approach”. If all the activities of the institution to present a unified system of interrelated processes, thanks to the emergence of the properties of the system increases the efficiency and effectiveness of the entire educational process. Meet the demands of consumers is the main result of the entire institution. This satisfaction is determined by two basic indicators of knowledge and skills that determine the level of competence of graduates.

Створення системи управління якістю проектів у сфері надання освітніх послуг є можливим при орієнтації на «процесний підхід». Якщо всю діяльність навчального закладу представити у вигляді єдиної системи взаємопов'язаних процесів, то завдяки властивостям емерджентності системи підвищується ефективність і результативність усього навчального процесу. Задоволеність вимог споживачів становить головний результат роботи всього навчального закладу. Ця задоволеність визначається за двома основними показниками - знань і вмінь, які визначають рівень компетентності випускників навчальних закладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29197 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського