РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000617065<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Величко В. Є. 
Стратегія впровадження вільного програмного забезпечення в процес підготовки вчителів математики, фізики та інформатики [Електронний ресурс] [Електронний ресурс] / В. Є. Величко // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2015. - № 6. - С. 100-107. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Зазначено, що інформаційні процеси в суспільстві спонукають освіту до перегляду форм і методів навчання, яке передбачає використання широких дидактичних можливостей інформаційно-комунікаційних технологій. Не менш значущою в цьому контексті є проблема підготовки фахівців, які здатні використовувати сучасні можливості інформаційних технологій. Підготовка висококваліфікованого вчителя можлива тільки за умови використання в його навчанні передових технологій, які охоплюють весь спектр існуючих можливостей. Аналіз програмного забезпечення супроводу навчальної діяльності студентів ВНЗ показав недостатнє використання в освітньому процесі цілого класу програмного забезпечення – вільного програмного забезпечення. Для вирішення цієї проблеми запропоновано стратегію впровадження вільного програмного забезпечення у підготовці вчителів математики, фізики та інформатики.

Отмечено, что информационные процессы в обществе побуждают образование к пересмотру форм и методов обучения, предусматривающего использование широких дидактических возможностей информационно-коммуникационных технологий. Не менее значима в этом контексте проблема подготовки специалистов, которые способны использовать современные возможности компьютерной техники. Подготовка высококвалифицированного учителя возможна только при условии использования в его обучении передовых технологий, которые охватывают весь спектр существующих возможностей. Анализ используемого в образовании программного обеспечения показал недостаточное использование в образовательном процессе целого класса программного обеспечения - свободного программного обеспечения. Для решения этой проблемы предложена стратегия внедрения свободного программного обеспечения при подготовке учителей математики, физики и информатики.

Information processes in the society encourage the formation of a revision of the forms and methods of learning; involve the use of didactic capabilities of information and communication technologies in teaching. No less important in this context, theproblem of professionals training who are able to use modern possibilities of computer technology. Training of highly qualified teachers is only possible using advanced technologies that cover the entire range of existing opportunities. The analysis usedin the formation of the software has showed insufficient use of a whole class of software - free software in the educational process. To overcome this problem, the proposed implementation strategy of free software in the preparation of teachers of mathematics, physics and computer science is proposed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч23 р30 + В. р(4УКР)2-253 + З970 р2-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського