РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000617070<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ковальчук Ю. О. 
Пошук, отримання й аналіз даних в освіті: сучасний стан і перспективи розвитку [Електронний ресурс] [Електронний ресурс] / Ю. О. Ковальчук // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2015. - № 6. - С. 152-164. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто основні завдання (класифікація і регресія, пошук асоціативних правил, кластеризація) і принципи роботи базових алгоритмів Data Mining у контексті їх використання для різноманітних досліджень у галузі освіти, що є предметом відносно нового самостійного напряму Educational Data Mining. Наведено дані про найпопулярніші теми досліджень у рамках цього напряму, окреслено перспективи його розвитку. Стаття розрахована на фахівців, які займаються дослідженнями в галузі освіти на різних рівнях, особливо тих, хто причетний до використання систем електронного навчання, але мало знайомий із цим напрямом аналізу даних.

Рассмотрены основные задачи (классификация и регрессия, поиск ассоциативных правил, кластеризация) и принципы работы базовых алгоритмов Data Mining в контексте их использования для различных исследований в области образования, являющихся предметом относительно нового самостоятельного направления Educational Data Mining. Приведены данные о наиболее популярных темах исследований в рамках данного направления, обозначены перспективы его развития. Статья рассчитана на специалистов, которые занимаются исследованиями в области образования на различных уровнях, особенно тех, кто причастен к использованию систем электронного обучения, но мало знаком с этим направлением анализа данных.

The main tasks (classification and regression, association rules, clustering) and the basic principles of the Data Mining algorithms in the context of their use for a variety of research in the field of education which are the subject of a relatively new independent direction Educational Data Mining are considered. The findings about the most popular topics of research within this area as well as the perspectives of its development are presented. Presentation of the material is illustrated by simple examples. This article is intended for readers who are engaged in research in the field of education at various levels, especially those involved in the use of e-learning systems, but little familiar with this area of data analysis.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в01

Рубрики:

Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського