РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000617103<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гаврілова Л. Г. 
Комп’ютерне тестування як засіб моніторингу професійної компетентності майбутніх учителів музики в початковій школі [Електронний ресурс] [Електронний ресурс] / Л. Г. Гаврілова // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2016. - № 1. - С. 67-76. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Серед численних засобів моніторингу навчальних досягнень майбутніх учителів музики виділено комп’ютерне тестування, яке наразі активно використовується в усіх ланках освітньої системи, зокрема в мистецькій освіті. Ураховуючи специфіку професійної компетентності майбутніх музикантів-педагогів початкової школи, виокремлено параметри, які доцільно оцінювати засобами тестового контролю: знання музично-педагогічних теорій і методики проведення уроків музики в початкових класах, музикознавчий тезаурус, історико-теоретичні фахові знання, окремі вміння й навички, зокрема навички слухання музики. Описано процедуру моніторингу професійної компетентності майбутніх учителів музики в початковій школі на прикладі курсу «Історія музичного мистецтва», проаналізовано результати комп’ютерного тестування музичних знань й умінь майбутніх педагогів-музикантів, які здобувають професійну підготовку в Донбаському державному педагогічному університеті (м. Слов’янськ).

Среди многочисленных средств мониторинга учебных достижений будущих учителей музыки выделено компьютерное тестирование, которое сейчас активно используется во всех звеньях образовательной системы, в том числе и в художественном образовании. С учетом специфики профессиональной компетентности будущих музыкантов-педагогов начальной школы выделены параметры, которые целесообразно оценивать средствами тестового контроля: музыковедческий тезаурус, знания психолого-педагогических теорий и методики проведения уроков музыки в начальных классах, историко-теоретические профессиональные знания, отдельные умения и навыки, прежде всего слушания музыки. Описана процедура мониторинга профессиональной компетентности будущих учителей музыки на примере курса «История музыкального искусства», проанализированы результаты компьютерного тестирования музыкальных знаний и умений будущих педагогов-музыкантов, которые получают профессиональную подготовку в Донбасском государственном педагогическом университете (г.Славянск).

Among the numerous tools for monitoring of future music teachers educational achievements the author of the article emphasizes the computer testing, which is now widely used at all levels of the educational system, including art education. The specificity of professional competence of future music primary school teachers was included in the parameters that should be assessed by means of the test control: musicological thesaurus, knowledge of psychological and pedagogical theories and methods of musiclessons in primary school, historical and theoretical professional knowledge, individual skills before just listening to music. The procedure for monitoring the professional competence of future music teachers is described as an example of the course "History of musical art." The article analyzes the results of a computer testing of musical knowledge and skills of future music teachers who receive training in the Donbas State Pedagogical University (Sloviansk).


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р30 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського