РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000617617<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дубініна В. Г. 
Досвід впровадження системи менеджменту якості в Університетській клініці / В. Г. Дубініна, А. С. Котуза, Л. Г. Роша, С. В. Бусел // Україна. Здоров'я нації. - 2015. - № 3 (спец. вип.). - С. 25-30. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Метою створення і впровадження системи менеджменту якості (СМЯ) Університетської клініки (УК) Одеського національного медичного університету було одержання ефективної та результативної системи управління якістю. Впровадження СМЯ розпочалося з оцінки наявних ресурсів і знань, навчання персоналу. Робоча група розробила план впровадження СМЯ, організувала забезпечення надійною інформацією про функції та процеси в компанії, систематизацію завдань і подій, поширення по клініці інформації, важливої для СМЯ. Визначено, що основним процесом для УК є процес надання медичних послуг замовникам. У кожному підрозділі було визначено основні процеси, схеми взаємодії процесів. Створені матриці відповідальності визначили участь усіх співробітників у процесі, ступінь відповідальності, виявили точки взаємодії підрозділів. Сформульовано політику якості та мети у сфері якості УК, встановлено єдиний механізм документообігу, процеси створення документів, технологію роботи з документами, контроль за зберіганням і використанням документів, порядок руху і забезпечення захисту інформації. Завдяки впровадженню СМЯ оцінюється не лише ефективність лікування пацієнта відповідно до стандартів і протоколів, але й якість "готельних послуг", загальна атмосфера клініки і персоналу; збалансованість між якістю послуг і їх вартістю (страхові компанії); збільшення кількості звернень щодо медичної допомоги та приватних підприємств, що бажають укласти угоди на обслуговування; для внутрішніх споживачів, співробітників УК і підвищення компетентності, розмежування прав і обов'язків, зміна функцій окремих підрозділів, поява нових (організаційно-методичного відділу), систематизація діловодства та управління устаткуванням, згуртованість колективу, усвідомлення єдиних цілей і завдань, помітне покращання взаємовідносин з постачальниками. Розроблена та впроваджена модель СМЯ університетської клініки може застосовуватися медичними організаціями різних організаційно-правових видів і форм власності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)21 л74

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25956 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського