Мигаль Г. В. Ергономічний підхід до організації навчання та підвищення його ефективності / Г. В. Мигаль, Ю. С. Виходець // Радіоелектрон. і комп'ютер. системи. - 2016. - № 2. - С. 70-79. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.Розглянуто проблему зниження ризиків ДТП і підвищення безпеки в системі водій - автомобіль - дорога. Встановлено, що однією з вагомих причин великої кількості ДТП в Україні є неузгодженість між структурою (організацією) навчання майбутніх водіїв, прийнятою в Україні, та індивідуальними психофізіологічними можливостями навчання і формування певних навичок та умінь, які повинні відповідати високим вимогам, що пред'являються до водіїв у сучасному світі. Запропоновано необхідне наукове підурунтя для запровадження ефективних механізмів підвищення якості навчання водіїв на основі концепції індивідуалізації. Розроблено рекомендації з організації навчального процесу на курсах водіїв та запропоновано методику індивідуалізації навчання, що враховує психофізіологічні особливості та когнітивні можливості курсантів. Індекс рубрикатора НБУВ: Х883.9(4УКР)711.213 + О3 р(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24450 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|