Газуда М. Брендинг як компонента маркетингового менеджменту виноробної промисловості / М. Газуда // Проблеми і перспективи економіки та упр.. - 2016. - № 1. - С. 94-98. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Розглянуто окремі підходи до забезпечення брендингу як вагомої складової маркетингового менеджменту у різних сферах і видах економічної діяльності і, зокрема, виноробній промисловості. Окреслено необхідність розроблення брендингової стратегії з метою успішного завоювання споживчого ринку й ефективного функціонування суб'єктів господарювання за ринкових умов. Актуальності набуває управлінська складова брендингового процесу, ефективне формування якої надає змогу забезпечення результативності досліджуваного процесу. Наголошено на важливості поєднання 3-х складових, зокрема маркетингової, менеджменту й інституційної, що в результаті забезпечить синергічний ефект у сфері брендингу. Обгрунтовано необхідність державної підтримки виноробної промисловості, передусім через законодавче забезпечення функціонування суб'єктів господарювання у сфері виноробства з наданням спеціальних преференцій з метою успішної їх діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.752.5-803.43
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж101286 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|