Haievskyi V. Benchmark as instrument of crisis management = Бенчмаркінг як інструмент антикризового управління / V. Haievskyi // Проблеми і перспективи економіки та упр.. - 2016. - № 2. - С. 238-245. - Бібліогр.: 22 назв. - англ.Через синтез таких понять, як "бенчмаркінг", "антикризове управління" визначено суть питання бенчмаркінгу як інструменту антикризового управління, як потужний інструмент, за допомогою якого підприємство проводить порівняльний аналіз процесів та ефективної діяльності і надає змогу скоротити витрати на виготовлення продукції у разі обмеженості ресурсів, підвищити прибуток і досягти успіху в оптимізації стратегії діяльності підприємства. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-97-21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж101286 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|