Ткачук С. В. Процес обслуговування як елемент маркетинг-міксу підприємств сфери нематеріального виробництва / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 7. - С. 194-200. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.
Досліджено специфіку процесу надання послуги як окремого елементу маркетингового міксу; запропоновано структуру даного елемента; сформульовано пропозиції щодо його оптимізації; надано схематичне відображення процесу обслуговування.
Шифр НБУВ: Ж23291Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"