Бессараб А. О. Особливості просування книжкової продукції та формування читацької культури на сторінках журналу "Glamour" / А. О. Бессараб // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2014. - Вип. 3. - С. 103-107. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Розкрито особливості формування читацької культури на сторінках жіночого журналу "GLAMOUR". Виявлено, що в журналі "GLAMOUR" просування книжкової продукції здійснюється шляхом привернення уваги до книг за допомогою звернення до зірки, редакційного рекламного повідомлення, поєднання реклами одягу, парфумів з уривками з художніх творів, ексклюзивної публікації уривку з нової книги тощо. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.4(4УКР)722
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|