Гиріна Т. С. Рекламні концепції розвитку дитячого радіомовлення в США: історичний аспект / Т. С. Гиріна, І. Л. Пенчук // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2014. - Вип. 4. - С. 53-57. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.
Досліджено роль рекламної комунікації у процесі становлення інституту дитячого радіомовлення в Сполучених Штатах Америки та залежність змісту радіопрограм від типу рекламованого в них товару.
Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун.Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"