РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000620078<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шевчук Л. 
Методичні аспекти застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання математики / Л. Шевчук, Б. Шевчук // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-теор. зб.. - 2014. - Вип. 34. - С. 160-167. - Бібліогр.: 8 назв - укp.

Розглянуто основні аспекти впровадження персонального комп’ютера в навчальний процес та проблеми використання інформаційно-комунікаційних технологій у сучасній вищій школі, зокрема в процесі навчання математики. Для сучасного періоду є характерним, з одного боку, прогрес математичної науки, реформування освіти і розробка її державних стандартів, а з іншого − скорочення кількості годин на аудиторне засвоєння дисциплін та винесення значної частини матеріалу на самостійне опрацювання. Існує небезпека зниження рівня освіти, а відтак, відчувається нагальна потреба в розробці нових методичних систем навчання математики на основі сучасних інформаційних технологій. На основі аналізу стану та перспектив упровадження комп’ютерних інформаційних технологій у систему освіти виокремлено аспекти використання ІКТ у навчанні та розглянуто основні завдання використання ІКТ у навчанні математики, а також розглянуто ІКТ, що можуть бути використані при вивченні математичних дисциплін. Проведений аналіз активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках математики з використанням систем комп’ютерної математики свідчить про необхідність застосування ІКТ, особливо під час навчання математики. Використання систем комп’ютерної математики ілюструє можливості комп’ютера, дозволяє акцептувати увагу на прикладних задачах, особливостях числового розв’язання задач, з’ясовувати межі застосування комп’ютерів і математичних методів, істотно підвищують зацікавленість учнів у глибокому вивченні математики, допомагають засвоїти структурні зв'язки різних розділів курсу.

Рассмотрены основные аспекты внедрения персонального компьютера в учебный процесс и проблемы использования информационно-коммуникационных технологий в современной высшей школе, в частности в процессе обучения математике. Для современного периода характерно, с одной стороны, прогресс математической науки, реформирование образования и разработка ее государственных стандартов, а с другой − сокращение количества часов на аудиторное усвоение дисциплин и вынесение значительной части материала на самостоятельную работу. Существует опасность снижения уровня образования, а, следовательно, ощущается настоятельная потребность в разработке новых методических систем обучения математике на основе современных информационных технологий. На основе анализа состояния и перспектив внедрения компьютерных информационных технологий в систему образования выделены аспекты использования ИКТ в обучении и рассмотрены основные задачи использования ИКТ в обучении математики, а также рассмотрены ИКТ, которые могут быть использованы в процессе обучения математическим дисциплинам. Проведенный анализ активизации познавательной деятельности учащихся при изучении математических дисцыплин с использованием систем компьютерной математики свидетельствует о необходимости применения ИКТ, особенно при обучении математики. Использование систем компьютерной математики иллюстрирует возможности компьютера, позволяет акцентовать внимание на прикладных задачах, особенностях численного решения задач, помогает выяснять границы применения компьютеров и математических методов, существенно повышают заинтересованность учащихся в глубоком изучении математики, помогают усвоить структурные связи различных разделов курса.

In the article are highlighted the basic aspects of introduction of personal computer in the learning process and problems of information and communication technologies in modern higher education, particularly in learning mathematics. For the current period is characterized on the one hand, the progress of mathematical science, education reform and development of state standards, and on the other - reducing of the number of classroom hours in mastering subjects and carrying out of a large part of the material for the independent study. There is a risk of level lowering in education, therefore, there is an urgent need to develop a new methodology of teaching mathematics based on the modern information technology. On the basis of status and prospects of computer information technology in the educational system were singled out the aspects of ICT use in education and regarded the basic task of using ICT in teaching mathematics and reviewed ICT which can be used in teaching mathematics.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського