Курок В. Розвиток технічного мислення учнів у процесі реалізації завдань освітньої галузі "Технології" / В. Курок // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-теор. зб.. - 2014. - Вип. 34. - С. 47-53. - Бібліогр.: 7 назв - укp.Проаналізовано основні підходи до тлумачення поняття "технічне мислення", визначено структурні компоненти мисленнєвої діяльності (поняттєвий, образний і практичний), встановлено ієрархічні зв’язки між ними. Виокремлено характерні особливості цього різновиду мислення, сформульовано дидактичні принципи розвитку технічного мислення учнів у процесі реалізації завдань освітньої галузі "Технології". Проанализированы основные подходы к раскрытию понятия "техническое мышление", определены структурне компоненты мыслительной деятельности (понятийный, образный и практический), установлены иерархические связи между ними. Выделены характерные особенности этого вида мышления у учеников в процессе реализации заданий образовательной области "Технологии". The main approaches to interpretation of the term «technical thinking» are analyzed in the article; structural components of thinking activity (conceptual, imaginative and practical) are defined and hierarchical relationships between them are established; the peculiarities of technical thinking are determined; didactic principles of pupils’ technical thinking development in implementing the tasks of educational field «technology» are formulated. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|