РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000620905<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шевченко Г. В. 
Інформаційна технологія прийняття рішення щодо стратегії рекламної компанії в умовах конкуренції: таргетинг реклами і ціноутворення / Г. В. Шевченко, О. В. Барабаш // Системи оброб. інформації. - 2015. - Вип. 12. - С. 174-177. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто рекламну стратегію, яка дозволяє спрямовувати рекламу до різних груп споживачів на ринку з урахуванням конкуруючих фірм. За умов розвитку інформаційних технологій адресування реклами в меншому степені споживачам, які використовують продукцію різних фірм, можна розглядати як спосіб створити додаткову диференціацію на ринку. Показано, що таргетинг робить рекламу більш ефективною за рахунок усунення розповсюдження реклами для споживачів, які не будуть купувати послугу. Представлена модель дозволяє продемонструвати, як на рекламну стратегію фірми впливає здатність фірми таргетингувати ціни. Показано, що таргетинг реклами є більш цінним для фірм у конкурентному середовищі, ніж здатність до таргетингу цін.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського