Ткач О. М. Формування семантичних полів слів у дітей середнього шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / О. М. Ткач; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 18 c. - укp.Дисертаційне дослідження присвячене вирішеню проблеми формування семантичних полів слів у дітей середнього шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ). Подано цілісну характеристику особливостей розвитку семантичних полів слів у дітей середнього шкільного віку з типовим розвитком і ТПМ. Теоретично обгрунтовано, розроблено й експериментально перевірено методику поетапного формування семантичних полів слів у дітей з ТПМ середнього шкільного віку, їх компонентного складу, семантичних зв'язків, співвідношення величини ядер і периферій, властивостей семантичних полів слів і рівня їх сформованості. Систематизовано типи труднощів, що виникають у дітей з ТПМ у процесі формування семантичних полів слів, визначено засоби, методи й умови їх подолання. Результати дослідження довели педагогічну доцільність та ефективність запропонованої методики. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.92 + Ш141.14-917.33
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА420710 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|