РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000621459<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Вплив індивідуально-психологічних характеристик на успішність студентів медичного університету / В. В. Шухтін, І. М. Шухтіна, О. М. Лиходід, В. І. Хрущ // Проблеми безперерв. мед. освіти та науки. - 2015. - № 4. - С. 13-16. - укp.

Наведено результати комплексного медико-психологічного дослідження особистісних характеристик студентів-медиків IV та V курсів Одеського національного медичного університету. Для визначення впливу особистісних характеристик на рівень успішності студентів проведено психодіагностичне дослідження з використанням таких методик: тест-опитувальник Леонгарда - Шмішека, Т. Елерса, Холмса і Pare, Леонгарда - Шмішека. Дослідження дає змогу зробити припущення, що рівень академічної успішності прямо пропорційний до рівнів мотивації, стресостійкості та соціальної адаптації. Запропоновано у програми підготовки майбутніх спеціалістів включити заняття з опанування самокорекції, підвищувати рівні стрессостійкості та мотивації за допомогою спеціально підготовлених навчальних заходів, що допоможе зробити навчальний процес ефективнішим та розвинути в студентів-медиків відчуття впевненості у виконаній роботі. Це сприятиме ровитку їх внутрішніх ресурсів для забезпечення самостійності в усіх сферах життєдіяльності, спрямуванню на оптимізацію та взаємодію з іншими об'єктами соціуму, а також знизити вияви поведінкової та внутрішньоособистісної дезадаптованості.

Приведены результаты комплексного медико-психологического исследования личностных характеристик студентов-медиков IV и V курсов Одесского национального медицинского университета. Для определения влияния личностных характеристик на уровень успешности студентов проведено психодиагностическое исследование с применением методик: тест-опросник Леонгарда - Шмишека, Т. Элерса, Холмса и Pare, Леонгарда - Шмишека. Исследование позволяет предположить, что уровень академической успешности прямо пропорционален уровням мотивации, стрессоустойчивости и социальной адаптации. Предложено в программы подготовки будущих специалистов включить занятия по овладению самокоррекцией, повышать уровни стрессоустойчивости и мотивации с помощью специально подготовленных обучающих мероприятий, что поможет сделать учебный процесс более эффективным и развить у студентов-медиков чувство уверенности в выполненной работе. Это поможет развитию их внутренних ресурсов для обеспечения самостоятельности во всех сферах жизнедеятельности, направленности на оптимизацию и взаимодействие с другими объектами социума, а также снизить проявления поведенческой и внутриличностной дезадаптивности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23017 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського