Вплив індивідуально-психологічних характеристик на успішність студентів медичного університету / В. В. Шухтін, І. М. Шухтіна, О. М. Лиходід, В. І. Хрущ // Проблеми безперерв. мед. освіти та науки. - 2015. - № 4. - С. 13-16. - укp.Наведено результати комплексного медико-психологічного дослідження особистісних характеристик студентів-медиків IV та V курсів Одеського національного медичного університету. Для визначення впливу особистісних характеристик на рівень успішності студентів проведено психодіагностичне дослідження з використанням таких методик: тест-опитувальник Леонгарда - Шмішека, Т. Елерса, Холмса і Pare, Леонгарда - Шмішека. Дослідження дає змогу зробити припущення, що рівень академічної успішності прямо пропорційний до рівнів мотивації, стресостійкості та соціальної адаптації. Запропоновано у програми підготовки майбутніх спеціалістів включити заняття з опанування самокорекції, підвищувати рівні стрессостійкості та мотивації за допомогою спеціально підготовлених навчальних заходів, що допоможе зробити навчальний процес ефективнішим та розвинути в студентів-медиків відчуття впевненості у виконаній роботі. Це сприятиме ровитку їх внутрішніх ресурсів для забезпечення самостійності в усіх сферах життєдіяльності, спрямуванню на оптимізацію та взаємодію з іншими об'єктами соціуму, а також знизити вияви поведінкової та внутрішньоособистісної дезадаптованості. Приведены результаты комплексного медико-психологического исследования личностных характеристик студентов-медиков IV и V курсов Одесского национального медицинского университета. Для определения влияния личностных характеристик на уровень успешности студентов проведено психодиагностическое исследование с применением методик: тест-опросник Леонгарда - Шмишека, Т. Элерса, Холмса и Pare, Леонгарда - Шмишека. Исследование позволяет предположить, что уровень академической успешности прямо пропорционален уровням мотивации, стрессоустойчивости и социальной адаптации. Предложено в программы подготовки будущих специалистов включить занятия по овладению самокоррекцией, повышать уровни стрессоустойчивости и мотивации с помощью специально подготовленных обучающих мероприятий, что поможет сделать учебный процесс более эффективным и развить у студентов-медиков чувство уверенности в выполненной работе. Это поможет развитию их внутренних ресурсов для обеспечения самостоятельности во всех сферах жизнедеятельности, направленности на оптимизацию и взаимодействие с другими объектами социума, а также снизить проявления поведенческой и внутриличностной дезадаптивности. Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23017 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|