РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000621498<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Подольська Є. 
Децентралізація освіти: нові виклики, ризики й регіональні виміри / Є. Подольська, Назаркін // Вища освіта України. - 2016. - № 2. - С. 25–30. - Бібліогр.: 4 назви - укp.

Актуалізовано процесуальність у вирішенні проблем модернізації системи освіти в регіоні за такими напрямами: спрямованість на євроінтеграцію, розширення інформаційно-комунікаційного простору, запровадження нового фінансово-господарського механізму, автономія ВНЗ. Описано сучасню освітню парадигму і напрями модернізації освіти в Харківському регіоні. Проаналізовано економічні та соціокультурні передумови розвитку освітнього простору регіону за нових історичних умов. Доцільним визнано розширення практики соціального партнерства ВНЗ області з підприємницькими, владними та громадськими структурами. Зосереджено увагу на децентралізації у галузі освіти як визначальному чиннику зміни суб’єктів управління як на рівні навчальних закладів, так і на регіональному рівнях. Розглянуто систему вищої освіти як творче середовище, соціокультурну функцію якого орієнтовано на відтворення знань і цінностей, створення концепцій, теорій і технологій. Визнано об’єктивно значимою зміну гуманістичної парадигми вищої освіти на економічну, згідно з якою вищу освіту розглянуто в іншому її сутнісному вимірі: як сферу інвестицій.

Актуализирована процессуальность в решении проблем модернизации системы образования в регионе по следующим направлениям: направленность на евроинтеграцию, расширение информационно-коммуникационного пространства, введение нового финансово-хозяйственного механизма, автономия ВУЗ. Описаны современная образовательная парадигма и направления модернизации образования в Харьковском регионе. Проанализированы экономические и социокультурные предпосылки развития образовательного пространства региона в новых исторических условиях. Целесообразным признано расширение практики социального партнерства ВУЗ области с предпринимательскими, властными и общественными структурами. Сосредоточено внимание на децентрализации в области образования как определяющем факторе изменения субъектов управления как на уровне учебных заведений, так и на региональном. Рассмотрена система высшего образования, приоритетной задачей которой определено воспроизведение знаний и ценностей, создание концепций, теорий и технологий. Признано объективно значимым изменение гуманистической парадигмы высшего образования на экономическую, согласно которой высшее образование рассмотрено в другом его сущностном измерении: как сфера инвестиций.

Modified procedural in dealing with the modernization of the education system in the region in the following areas: orientation towards European integration; expansion of information and communication space; introduction of a new financial and economic mechanism; autonomy of higher education institutions.The modern educational paradigm and direction of modernization of education in Kharkiv region.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського