РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000622399<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Спиця-Оріщенко Н. А. 
Інтелектуальна готовність учнівської молоді до профільного навчання як складова професійного самовизначення / Н. А. Спиця-Оріщенко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2015. - № 47. - С. 187-195. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Наведено теоретичні та практичні аспекти інтелектуальної готовності учнівської молоді до профільного навчання на прикладі аналізу наукової психологічної, педагогічної вітчизняної та зарубіжної літератури. Розкрито зміст та взаємозв’язок понять: «готовність», «інтелектуальна готовність, профільне навчання», «професійне самовизначення», «готовність до професійного самовизначення». Простежено важливість процесу врахування власних індивідуальних, інтелектуальних можливостей та співвіднесення їх із побажаннями, вимогами, потребами суспільства на ринку праці України, що надає можливість активізувати ресурси учнів в актуальному напрямку та збільшує шанси на успішне професійне майбутнє, базою для якого стає інтелектуальна готовність до профільного навчання.

Представлены теоретические и практические аспекты задачи интеллектуальной готовности ученической молодежи к профильному обучению на примере анализа научно-психологической, педагогической отечественной и зарубежной литературы и результатов психодиагностических исследований. Раскрыты содержание и связь понятий: «готовность», «интеллектуальная готовность, «профильное обучение», «профессиональное самоопределение», «готовность к профессиональному самоопределению». Прослежена важность процесса учета собственных индивидуальных, интеллектуальных возможностей и соотнесения их с пожеланиями, требованиями, потребностями общества на рынке труда Украины, что дает возможность активизировать ресурсы учащейся молодежи в актуальном направлении и увеличивает шансы на успешное профессиональное будущее, базой для которого становится интеллектуальная готовность к профильному обучению.

The article presents the theoretical and practical aspects of the problem of intellectual readiness of pupils to specialized education on the example of analyze scientific and psychological, pedagogical native and foreign sources and the results of psychological and diagnostic research. The content and the link of concepts: «readiness», «intellectual readiness», «specialized education», «professional self-determination», «readiness for professional self-determination» are exposed. Importance of taking into account individual, intellectual capacity, and correlating them with the wishes, requirements, needs of society in the labor market of Ukraine is traced. Intellectual readiness to specialized education is become the base for strengthening the resources of student youth into the current direction, and for increasing the chances for a successful professional future.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського