РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000622545<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Zatwarnicka-Madura B. 
Brand image vs. consumer trust = Імідж бренду та довіра споживачів / B. Zatwarnicka-Madura, Ju. Stecko, G. Mentel // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 8. - С. 237-245. - Бібліогр.: 244 назв. - англ.

На підставі первинного та вторинного дослідження виявлено залежність між іміджем бренду та довірою споживачів до нього. Надано вітчизняні та зарубіжні публікації та аналіз власних опитувань з даної проблеми. Результати дослідження вказують на значний вплив іміджу бренду на довіру споживачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43 + У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського