Bondar L. V. Apprendre aux etudiants des facutles techniques a debattre en Francais = Навчання ведення дебатів французькою мовою студентів технічних спеціальностей / L. V. Bondar // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Сер. Філологія. Педагогіка. - 2015. - Вип. 5. - С. 30-37. - Бібліогр.: 4 назв. - фр.Висвітлено питання навчання ведення дебатів французькою мовою студентів технічних спеціальностей. Уточнено поняття дебатів як однієї з сучасних форм дискусії, визначено їх особливості та значення для ефективного формування компетентності у іншомовному говорінні та майбутній професійній діяльності. Визначено передумови, основні рівні, від яких залежить успішність оволодіння майбутніми інженерами мистецтвом ведення та побудови наукових дебатів французькою мовою: екстралінгвістичний, лінгвістичний, рівні висловлювання та культури комунікації. Виділено три основних етапи ведення дебатів з зазначенням їх особливостей: початковий, етап аргументації та контр-аргументації, що розгортаються навколо певної стратегії, заключний етап. Описано аргументативні стратегії, якими повинні оволодіти майбутні інженери з метою успішного ведення дебатів, запропоновано приклади вправ для формування зазначеної компетентності з урахуванням виділених складових, які є передумовою ефективності відповідного навчання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш147.11-913.33
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29126:Філол.Пед. Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|