Городиська О. М. Формування педагогічної рефлексії вчителя / О. М. Городиська // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Сер. Філологія. Педагогіка. - 2015. - Вип. 6. - С. 28-33. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Розглянуто сутність поняття "педагогічна рефлексія", яка є важливим компонентом педагогічної діяльності. Педагогічну рефлексію розуміють як процес і результат фіксації суб'єктами педагогічної взаємодії стану власного розвитку і причин, які його забезпечують; процес самоідентифікації суб'єкта педагогічної взаємодії з урахуванням особливостей конкретної ситуації; відображення вчителем внутрішнього світу і рівня розвитку учня та навпаки. Зазначено також функції педагогічної рефлексії: діагностична, прогностична, організаційна, комунікативна, смислотворча, мотиваційна та корекційна. Сформовано та обгрунтовано комплекс педагогічних умов, необхідних для формування педагогічної рефлексії: розвиток позитивного ставлення до рефлексивної діяльності та усвідомлення сутності педагогічної рефлексії; формування комплексу дидактико-технологічних і рефлексивних знань і вмінь у процесі вивчення дисциплін психолого-педагогічного циклу; забезпечення педагогічного супроводу рефлексивної діяльності на рівні всіх компонентів навчально-виховного процесу; моніторинг результатів навчального процесу у контексті особистісних досягнень. Формування та розвиток педагогічної рефлексії студентів є невід'ємною та значущою складовою комплексного процесу професійно-педагогічної підготовки і сприяє самопізнанню та професійному самовдосконаленню. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29126:Філол.Пед. Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|