Балик У. О. Стратегічний вимір концепції соціальної відповідальності бізнесу / У. О. Балик, М. В. Колісник // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2015. - № 815. - С. 9-14. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Розглянуто концепцію соціальної відповідальності підприємства в контексті планування та реалізації стратегії його розвитку. Сьогодні про конкурентоспроможність підприємства свідчить не лише ціна пропонованих продуктів, але й умови виробництва, умови ведення бізнесу. Тому ідея соціальної відповідальності бізнесу передбачає побудову спільної цінності та створення корисності як для самого підприємства, так і для суспільства чи навколишнього середовища. Отже, результатом праці є "зрівноважені" продукти - у розумінні зрівноваженості з короткостроковими цілями господарювальних суб'єктів, що їх пропонують, і довгостроковими цілями суспільної екзистенції, навколишнього середовища. Пояснено, що важливим є не лише як підприємство генерує власні прибутки - важливими є також і шляхи використання зароблених коштів. У практичній площині постає необхідність вказати на причини, які роблять підприємство кращим в очах громадськості на загальному тлі конкурентів. Доведено, що значна частина управлінців сприймає переваги імплементації принципів соціальної відповідальності у практику власних підприємств перш за все у стратегічній перспективі. Обгрунтовано, що концепція соціальної відповідальності виходить за межі функціональної стратегії, сприяючи досягненню стратегічних цілей. Позитивна роль CSR є очевидною також відносно самої методики формування стратегії підприємства. Доведено, що CSR є головним інструментом, який має використовувати підприємство, розробляючи власну стратегію розвитку. Обгрунтовано, що для того, щоб стратегію соціальної відповідальності було належно реалізовано, вона повинна базуватись на справжніх переконаннях власників, керівників і працівників підприємства та бути віддзеркаленням декларованих ними цінностей. Розглянуто ще один вимір конкурентоспроможності, який виникає з концепції CSR, - інноваційність. Тому у розумінні соціально відповідального бізнесу інновація, окрім впровадження нових технологічних рішень у вигляді нових товарів, повинна сприяти також підвищенню якості уже існуючих товарів і послуг, покращанню їх технічних характеристик, удосконаленню методів реалізації стратегії та відповідних процедур. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-645.9
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|