РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000623561<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Психологія реклами : навч. посіб. для студентів ВНЗ / О. В. Зазимко, М. С. Корольчук, В. М. Корольчук, Т. М. Лагутіна, С. М. Миронець, Г. М. Ржевський; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ : КНТЕУ, 2016. - 383 c. - Бібліогр.: с. 379-383 - укp.

Розкрито основи психології реклами як галузі психологічної науки. Висвітлено історію розвитку й основні теоретичні напрями психології реклами. Охарактеризовано різні види рекламної діяльності, механізми впливу реклами на людину та ступінь їх ефективності. Проаналізовано позитивний і негативний вплив реклами на культуру. Викладено концепцію про те, що кожна людина є не тільки об'єктом впливу реклами, але й рекламує куплені нею товари або саму себе у спілкуванні з іншими людьми. Увагу приділено пропаганді як виду рекламної діяльності, інтегрованим маркетинговим комунікаціям, моделям рекламного звернення. Охарактеризовано методи вивчення психологічної ефективності реклами. Розглянуто особливості психологічної експертизи реклами, питання самореклами та самопрезентації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91-994

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА802597 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського