РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000623659<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Реклама: інтеграція теорії та практики : тези доп. X Міжнар. наук.-практ. конф., (Київ, 18 листоп. 2016 р.) / ред.: Є. В. Ромат; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2016. - 123 c. - укp.

Вивчено переваги та перспективи розміщення реклами у соціальних мережах. Розглянуто рекламу на транспорті як ефективний різновид зовнішньої реклами. Приділено увагу маркетинговому мотивуванню підприємств у сфері роздрібної електронної торгівлі. Узагальнено зарубіжний досвід заборони недобросовісної цінової реклами. Проаналізовано психологічний вплив рекламного повідомлення. Охарактеризовано флешмоб як комунікаційний інструмент у лобіюванні політичних інтересів. Досліджено тенденції розвитку та цивілістичні виклики вітчизняного рекламного ринку. Обгрунтовано особливості роздрібної реклами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА806996 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського