![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000623659<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Реклама: інтеграція теорії та практики : тези доп. X Міжнар. наук.-практ. конф., (Київ, 18 листоп. 2016 р.) / ред.: Є. В. Ромат; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2016. - 123 c. - укp.Вивчено переваги та перспективи розміщення реклами у соціальних мережах. Розглянуто рекламу на транспорті як ефективний різновид зовнішньої реклами. Приділено увагу маркетинговому мотивуванню підприємств у сфері роздрібної електронної торгівлі. Узагальнено зарубіжний досвід заборони недобросовісної цінової реклами. Проаналізовано психологічний вплив рекламного повідомлення. Охарактеризовано флешмоб як комунікаційний інструмент у лобіюванні політичних інтересів. Досліджено тенденції розвитку та цивілістичні виклики вітчизняного рекламного ринку. Обгрунтовано особливості роздрібної реклами. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА806996 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|