Шевченко Е. В. Влияние конкурентных преимуществ на достижение cтратегических целей туристско-рекреационных предприятий / Е. В. Шевченко // Фін.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр.. - 2015. - Вип. 2. - С. 121-132. - Библиогр.: 12 назв. - рус.
Предложена модель, которая отражает результаты корреляционно-регрессионного анализа влияния наращивания конкурентных преимуществ туристически-рекреационных предприятий (ТРП) на достижение стратегических целей. Предлагается использовать модель для выявления положительного и отрицательного влияния конкурентных преимуществ с целью своевременной корректировки действий по повышению конкурентоспособности ТРП.
Шифр НБУВ: Ж73250Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"