Маренич Н. Особливості використання рисунку та анімації у відеоіграх / Н. Маренич // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. - 2015. - № 1. - С. 224-231. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Досліджено особливості використання рисунку та анімації у відеогрі. Хоча рисунок не є основною лінією у розвитку відеоігор, він займає міцне положення у окремих нішах, серед яких найбільш помітними є жанри квесту, платформеру, стратегії, RPG, екшен, візуальні новели, браузерні й мобільні ігри. Проаналізовано впливи рисунку на гру, від анімаційної стилістики у дизайні персонажів, до структури ігрових рівнів та композиції сцен. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.37 + Щ100.55
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж68937:Мист. Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|