РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку

Цюпак Ю. Ю. 
Формування основних здоров'язберігальних знань і навичок молодших школярів дитячого притулку / Ю. Ю. Цюпак, Н. А. Деделюк, Т. Є. Цюпак // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2016. - № 2. - С. 26-32. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

На сучасному етапі реформування освітньої сфери є важливими дослідження факторів виховання та навчання, що впливають на здоров'я та особистісні якості дітей, які з тих чи інших причин перебувають у дитячому притулку. Досліджено, що діти, які виховуються поза сім'єю, характеризуються певними психолого-педагогічними особливостями. Одним із ефективних засобів покращання здоров'я та фізичної підготовленості дітей є високий рівень здоров'язбережувальних знань (ЗЗЗ) і навичок та дотримання здорового способу життя. Мета роботи - вивчити показники рівня сформованості ЗЗЗ і навичок у молодших школярів дитячого притулку. Необхідний зміст та обсяг ЗЗЗ, якими повинні володіти учні, визначаються, насамперед, навчальною програмою "Фізична культура". Проаналізовано програму та визначено питання про значення фізичної культури, вплив способу життя на стан здоров'я, негативний вплив на організм шкідливих звичок; правила гігієни занять, основи методики самостійних занять, правила безпеки, рухового режиму тощо. Зроблено припущення, що саме на основі набутих учнями знань досягається продумане та стійке оволодіння певними руховими вміннями та навичками. Проаналізовано рівень ЗЗЗ і навичок молодших школярів Камінь-Каширського дитячого притулку. Результати досліджень показали, що стан сформованості ЗЗЗ і навичок учнів початкових класів, які мешкають у притулку, перебуває на початковому та середньому рівнях навчальних досягнень. Діти не готові до здійснення фізкультурно-оздоровчих і гігієнічних заходів, спрямованих на збереження та зміцнення здоров'я. Результати дослідження засвідчили, що одним із напрямів оптимізації підвищення ефективності процесу формування ЗЗЗ і навичок молодших школярів дитячого притулку є цілеспрямована інформаційно-просвітницька діяльність учителів і вихователів. Основа формування системи знань у дітей про сутність здорового способу життя вбачається в різновидах спеціально організованої рухової активності, системної цілеспрямованої навчально-виховної й практичної діяльності. Пріоритетне завдання ЗЗЗ і навичок у процесі навчання та виховання - формування високого рівня показників стану здоров'я учнів дитячого притулку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 + Ч421.342

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського